مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 21:402023-06-03اقتصادي

تمرکز مولدسازی بر رونق پروژه های عمرانی نیمه تمام است


رییس سازمان خصوصی سازی، هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور را تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: مولدسازی اموال مازاد دولت قرار است به اثربخشی و کارآمدی توجه کند و مهمترین نقطه تمرکز آن هم رونق پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان خصوصی سازی، هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور را تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام دانست و گفت: مولدسازی اموال مازاد دولت قرار است به اثربخشی و کارآمدی توجه کند و مهمترین نقطه تمرکز آن هم رونق پروژه های عمرانی نیمه تمام است.

حسین قربانزاده امروز در جلسه بررسی اجرای طرح مولدسازی در استان گیلان، با بیان اینکه در خصوص موضوع مولدسازی برداشت های نادرستی صورت گرفته است، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح مولدسازی در کشور تکمیل تمامی پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است.

وی با اشاره به نقش اجرای درست طرح مولدسازی در رشد و توسعه عمرانی کشور گفت: استفاده از فروش املاک مازاد برای اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی مسیری است که به بودجه کشور یاری می رساند و با این حال، طرح های نیمه تمام عمرانی هم تامین مالی خود را از طریق بودجه آن به دست می آورد.

رییس سازمان خصوصی سازی کشور با تاکید بر لزوم توجه به تعیین سازوکار مناسب در راستای تحقق طرح مولدسازی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار 1506 داده مازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز مولدسازی بر رونق پروژه های عمرانی نیمه تمام است

تمرکز مولدسازی بر رونق پروژه های عمرانی نیمه تمام است